FANDOM

Cook's Assistant - Помощник готвач

Детайли Редактиране

Официално описание: Дукът на Лъмбридж има рожден ден, но готвачът е забравил да купи продуктите за тортата. Готвачът е в беда: трябват му много продукти, а няма достатъчно време.
Дата на излизане: Неизвестно
Начало: Идете в замъка Лъмбридж. Говорете с готвача; кажете му, че ще помогнете.
Трудност: *****
Продължителност: Кратка
Платен достъп: Не
Изисквания: Няма
Необходими предмети: Брашно, мляко и едно яйце.

Как да го минемРедактиране

Готвачът ще ви каже, че се нуждае от продукти, за да направи торта. Той ще поиска да му доставите брашно, мляко и едно яйце. Преди да тръгнете да събирате продуктите, вземете празното гърне от масата ако искате сами да направите брашното.

Яйцето: Яйцата могат да се намерят във фермите за пилета. Най-близката ферма е североизточно от Лъмбридж. Има и други ферми, но пренасянето ще отнеме много време.

Млякото: Първо е нужна кофа. Кофа може да се купи от всеки общ магазин или да се убие гоблин. След това трябва да се намери дойна крава. Кравите са оцветени в черно-бяло и не са атакуеми. Могат да се открият сред другите (атакуеми) кафяви крави. Най-близката дойна крава е в Лъмбридж, близо до фермата за пилета. За да издоите кравата, трябва да щракнете върху нея, и ще напълните кофата с мляко.

Брашното: Брашно може да се купи от хранителния магазин Порт Сарим за 10 пари. Или да се приготви от играча. За да се направи брашно трябва да имате празно гърне и сноп жито. Северозападно от Лъмбридж се намира вятърна мелница, мелница има и в Гилдията на готвачите (Cook's Guild), но е твърде далече. Западно от мелницата се намира житно поле. Може да вземете няколко снопа. В мелницата трябва да се изкачите на третия етаж. Поставете снопа във фунията (hopper) и дръпнете ръчките (levers). Брашното пада на първия етаж, трябва да слезете и да напълните гърнето.

Щом като съберете и трите продукта, може да се върнете при готвача. С това задачата приключва.

Награди Редактиране

  • 1 quest point.
  • 300 точки опит в готвенето.
  • Разрешение да ползвате готварска печка в кухнята на Лъмбридж, на нея храната изгаря много по-трудно от другите кухни в играта.
Quest complete!

Also on FANDOM

Случайно уики