FANDOM

Doric's Quest - Задачата на Дорик

Детайли Редактиране

Официално описание: Джуджето Дорик се радва да използвате неговите наковални, но първо ще иска да му изпълните една поръчка.
Дата на излизане: 6ти април 2001
Начало: Малката къща северно от Фаладор, с наковални вътре. След като влезете, говорете с Дорик.
Трудност: *****
Продължителност: Много кратка
Платен достъп: Не
Изисквания: Ако искате да копаете желязна руда - 15-то ниво Рударство.
Необходими предмети: 6 глина, 4 медна руда и 2 желязна руда, или кирка, или около 500 пари.

Как да го минем Редактиране

Дорик ще ви каже, че има нужда от някои материали за неговите кирки. Ще поиска от вас да му донесете 6 парчета глина, 4 медна руда и 2 желязна руда. Най-близкото място да си набавите нужните руди е Мината на джуджетата, идете там. Тръгнете на изток, след това на север, следвайки пътя до планината. Когато стигнете до мината, потърсете стълбата в сградите, по която ще слезете в мината.

Долу в мината тръгнете на изток и ще срещнете едно джудже, с което може да търгувате. От него може да купите всички руди, които ви трябват. Ако не ви се харчат пари, то може да си изкопаете рудата сами. В тази мина има и трите необходими руди - глина, мед и желязо.

След като съберете материалите, върнете се при Дорик, за да приключите задачата.

Награди Редактиране

  • 180 пари.
  • 1300 опит в рударството.
  • Възможност да използвате наковалните на Дорик.

Also on FANDOM

Случайно уики