FANDOM

Детайли Редактиране

Официално описание: Докажете се като герой. Убийте могъщият дракон Елварг от Остров Крандор и спечелете правото да купите и обличате Руническа броня.
Дата на излизане: 23 септември 2001
Начало: Говорете с шефа на Гилдията, намира се Гилдията на шампионите.
Трудност: *****
Продължителност: Дълга
Платен достъп: Не
Изисквания: Да сте в състояние да влезете в Гилдията на шампионите (необходими са 32 quest points), да можете да победите дракон 83-то ниво Елварг и Малък демон 82-ро ниво. Умения да надбягате 82-83 ниво малък демон, умения по занаятчийство 8-мо ниво, умения в рударство ниво 30, умения в коване 34-то ниво и умения в магията за телеграб също могат да помогнат.
Необходими предмети: 3 дъски, които могат да се намерят в 19-то ниво на Пустоща или да се направят в дъскорезница (дъскорезницата е само с платено участие, една дъска струва 100 пари), 90 стоманени гвоздеи, чук, неизпечена купа, Бира “Мозъчна бомба“ (купува се във Фаладор за 3 пари), капан за раци, парче коприна, антидраконов щит (от дука на Лъмбридж), 2,000 пари, оръжие за убиването на Елварг (препоръчително е руническо оръжие или по-добро), броня (препоръчително адамантитена броня или по-добра), и накрая или руни за телепорт, или 10 000 пари.

Препоръчително: Много храна, за последната битка - (раци или друго по-добро).

Как да го минем Редактиране

отидете в гилдията на шампионите и говорете с лидера(guild master)и му кажете какво предлага.той ще каже да говорите с озиат.говорете с озиат и го попитайте може ли да му купите броните и той ще ви каже да убиете дракона елварг.отидете при лидера и му кажете за дракона.той ще се уплаши,но по-късно ще ви каже как да отидете до острова крандор.