FANDOM

Heroes Quest

Трудност: труден

Начало: Отвън на Hero's Guild. Говорете с Achetties.

Изисквания:

Умения: Level 25 herblore, 50 Mining (49 ако ползвате dwarven stout), 53 Fishing, 53 Cooking и да можете да убийте Ледената кралица level 111 Monster.

Необходими неща: Fishing rod - въдица, стръв - bait, листа от Harralander, колба с вода - vial of water и кирка - pickaxe.

За членовете на Phoenix Gang Members: Лък и стрели, както и приятел от Black Arm Gang.

За членовете на Black Arm Gang Members: Пълен комплект от black armor, a както и приятел от Phoenix Gang.

Quests: Shield of Arrav, Lost City, Merlin's Crystal и Dragon Slayer.

Трябва да имате над 55 Quest Points.

Как да го минем:

Начало

За да станете ГЕРОЙ и да можете да влизате в Hero's Guild, трябва да занесете на Achetties три неща. Първото е перо от огнена птица - fire bird, второто е сготвен lava eel, и третото е Master Thief Armband (това е нашивка че сте майстор-крадец). Нещата не трябва да се събират в определен ред. За да вземете нашивката на майстор-крадец ще ви трябва приятел от другата банда.

1. Перо от огнена птица - fire bird

На вътре в планината

Отидете в Catherby вземете си броня, храна и кирка и тръгнете към White Wolf Mountain, отидете на мястото където е gnome glider малко по на север от него има един път който е затворен от голяма купчина камъни (на картата изглежда като купчина на пътя). Разбийте с кирката камъните и преминете. След като разбиете камъните слезте по южната стълба и изминете целият път до краят му.

Ледената кралица - The ice queen

Изберете пак южната стълба и се изкачете нагоре. След като се изкачите ще видите level 53 ice giants. Изберете източната стълба и слезте отново долу. Сега следва един доста дълъг път по който ще ви нападат паяци, (не е нужно да ги биете просто ги подминавайте). След като изминете дългия път се си изкачете по стълбата и отново слезте в следващия коридор . Вървете само на север и ще видите level 111 ice queen. Тя се намира в multi-combat zone, където има също и level 57 ice warriors. Най доброто място да се биете с нея е зад трона където ледените войници няма да ви последват. След като я убиете, тя ще пусне ice gloves вземете ги и ги пазете. (ледените ръкавици са важен елемент от доста приключения)

Взимане на перото

След като вземете ледените ръкавици отидете до банката и си оставете всичките брони и оръжия, тъй като ще ходите на Entrana. Качете се на кораба на монасите в Port Sarim и отидете на Entranа. Тръгнете на север докато стигнете морето, там се огледайте за малка червена птица Fire Bird. Сложете си ледените ръкавици и откъснете едно перо от опашката на птицата.

2. Сготвената лава-змиорка Cooked lava eel

На връщане от Entrana спрете в рибарски магазин в Port Sarim. Говорете с продавача за това как се лови lava eel. Той ще ви обясни и ще ви даде бутилка слуз от охлюви - bottle of Blamish Snail Slime. Ако нямате си купете и въдица (fishing rod). Върнете се във Фаладор и вземете от банката - harralander, vial of water, fishing rod и bait. Смесете harralander със Blamish Snail Slime в vial of water и ще получите Blamish Oil. С това масло намажете въдицата за да получите Oily Fishing Rod. Вземете стръвта и отидете в Members Dungeon (близо до Taverly). Вземете си Dusty key и отидете там където са сините дракони, подминете ги и точно преди Черните Демони има езеро от лава където може да си наловите lava eel. После трябва само да сготвите змиорката и сте готов.

Ако нямате достатъчно голямо ниво на Готвене наловете 10-15 от тях тъй като те не се търгуват. Иначе, lava eel лекува 14 hp и е добро като храна.

3. Нашивката на майстор-крадеца Master Thief Armband

За тук ще ви трябва човек от другата банда.

Black Arm Gang: в скривалището на бандата

Скривалището се намира в южен Varrock (в малката уличка пред Blue Moon Inn в ляво от Tramp). Намерете и говорете с Katrine. След кратък разговор тя ще ви каже паролата на бандата - "four leaf clover". Вземете си full black set of armor и отидете в Brimhaven (на Karamja). В къщата точно на изток от пиратския бар има една къща влезте вътре и говорете с Trobert и Gruber. Те ще ви дадат фалшиви документи ID papers. След това отидете в кметството – mansion (в центъра на Brimhaven пред къщата има паач с черна броня). За да влезете вътре трябва да сте облечен с full black armor.

Black Arm Gang: взимането на нашивката

След като влезете говорете с Grip и той ще ви даде ключ- key; излезте отвън и го дайте на приятеля си от Phoenix бандата. Върнете се в кметството и отидете в северната стая. След като приятеля ви заеме позиция за стрелба отворете the cupboard. Като отворите шкафа един от войниците ще ви се каже неща и после Grip ще дойде в стаята затворете врата след него за да може приятеля ви от другата банда спокойно да застреля Grip. Като умре Grip ще пусне друг ключ. Използвайте този ключ за да влезете в съкровищницата - treasure room. Оттам трябва да вземете два свещника - candlesticks. Дайте единият на приятеля си и после занесете вашият при Катрин. Тя ще ви награди и ще ви даде нашивката.

Phoenix Gang: в скривалището

То се намира във Varrock (в едно подземие на улицата южно от Blue Moon Inn pub). Говорете с Stravan относно нашивката Master Thief Armband. След като говорите малка с него той ще ви каже паролата: "Gherkin". Вземете си малка пари от банката (1000 gp са достатъчни), стрели и лък. Вие ще трябва да убиете level 26 войник. След това отидете в Brimhaven на Karamja и се срещнете с приятеля си от Black Arm Gang

Phoenix Gang: взимането на нашивката

След като приятеля ви даде ключът влезте в съседната сграда до кметството и говорете с Alfonse the Waiter като му кажете паролата той ще ви позволи да влезете в кухнята. Говорете с Charlie the Cook и той ще ви каже за тайната стена - secret wall. Тази до печката пада се на западна. Минете през стената в малкото дворче където има level 44 guard dogs. Отворете с ключа който ви дадоха врата и влезте в съседната стая. Нея има малък прозорец през който може да стреляте с лъкът. След като сте на позиция за стрелба дайте знак на приятеля ви от Black Arm Gang да отвори шкафа. Щом Grip влезе в стаята го застреляйте. Излезте отвън и вземете свещника от приятеля си. С този свещник се върнете във Варок дайте го на Stravan и той ще ви даде нашвката.

Вече сте герой - Achetties

След като имате и трите неща отидете при Achetties дайте и ги вече официално сте ГЕРОЙ! ПОЗДРАВЛЕНИЯ!!!!!

Награда: •Достъп до Hero's Guild. •Възможност да купувате и ползвате Dragon Battleaxes и Maces. •Опит на следните умения: Attack, Defence, Strength, Hits, Ranged, Woodcutting, Firemaking, Cooking, Herblore, Smithing и Mining (1500-3000 exp на умение)

Quest points: 1

Благодарение на Sillentfear

Also on FANDOM

Случайно уики