FANDOM

Imp Catcher - Ловец на дяволчета

Детайли Редактиране

Официално описание: Магьосникът Грейзард е призовал стотици малки дяволчета от ада. Те са откраднали много неща принадлежащи на маг Мизгог, включително и магическите му мъниста.
Дата на излизане: 16 февруари 2001
Начало: В кулата на магьосниците, говорете с магьосник Мизгог.
Трудност: *****
Продължителност: Не много дълга
Платен достъп: Не
Изисквания: Няма
Необходими предмети: Черно мънисто, жълто мънисто, червено мънисто и бяло мънисто.

Как да го минем Редактиране

Идете до кулата на магьосниците, южно от село Дрейнор по каменния мост. Когато стигнете, изкачете се на третия етаж. Говорете с маг Мизгог, за да разберете как да му помогнете. Той ще ви разкаже как дяволчетата са му откраднали мънистата. Ще трябва да намерите:

За да вземете мъниста, трябва да убивате дяволчета. Дяволчетата са почти на всякъде из света на РунеСкейп. Най-доброто място да намерите дяволчета е остров Карамджа. Там има много дяволчета, но са охранявани от скорпиони 29 ниво. Така че, ако сте по-нисък левъл, търсете дяволчета около Фаладор и Лъмбридж. Убивайте дяволчета, докато не съберете четирите мъниста. Понякога дяволчетата правят номера и се телепортират, така че е малко трудно да ги убивате.

Едно добро място за убиване на дяволчета е южната порта на Фаладор. Там има три места, където се появяват дяволчета. А тъй като е мултикомбат зона, някой приятел може да ви помогне.

Забележете, че магическите мъниста могат да се търгуват между играчите или в магазините. Добра цена е 3-5 пари за мънисто.

След като съберете всички необходими мъниста, върнете се при маг Мизгог и му ги дайте. С това задачата ви приключва.

Странно, но мънистата са търгуеми. Това значи, че за някой който има малка сума пари, задачата ще бъде много лесна.

Награди Редактиране

Imp Catcher Reward

Also on FANDOM

Случайно уики